Reklamation - Hvad du skal gøre hvis noget galt med produktet?

REKLAMATION

Hvis der er noget galt med varen:

Når du handler på lbs-b-o.dk, får du 3 års garanti på nye produkter. På alle BeoPlay får du 2 års garanti. 24 måneders reklamationsret på brugte produkter. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger:

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger til at sende varen retur, som du har fået tilsendt. Varer leveret af LBS-B-O Frederikshavn afhentes og leveres igen uden omkostninger for dig.

Varen skal sendes til:
LBS-B-O Frederikshavn
Maigårdsvej 2 G
9900 Frederikshavn

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelsen, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Vi behandler sagen inden for 14 hverdage fra den dag, du sendte pakken.
Vi sender en mail når en kunde fortryder eller reklamerer.

BANG & OLUFSEN RETURPORTAL
Vi har gjort det ekstra nemt og billigt for dig at sende varer retur til os.

Via vores returportal, får du både returseddel samt pakkelabel tilsendt direkte i din indbakke, din pakke bliver sendt forsikret, med track&trace nummer for kun 59 kr.
Gå til returportalen her

Hvis du ikke ønsker at købe fragtlabel gennem vores returportal, bedes du stadig downloade vores returseddel og vedlægge din returforsendelse.
Download returseddel her

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.